Technik správy bytového fondu

Do našeho kolektivu hledáme kolegy na pozici technik správy bytového fondu. 

Náplň práce:

  • dohled nad svěřenými objekty – znalost objektů, průběžná kontrola technického stavu objektů  
  • zajištění technického stavu objektů v souladu s aktuálními normami, vyhláškami, zákonnými povinnostmi  
  • průběžná kontrola objektů  
  • vyhodnocování stavu poruch objektů  
  • zadávání oprav – zajištění cenových nabídek, vystavování objednávek, zadávání do systému   
  • kontrola provádění prací ve svěřených objektech, přebírání hotových prací, kontrola a likvidace faktur, kontrola správnosti účetních dokladů   
  • kontrola práce subdodavatelů   
  • příjem požadavků na opravy/údržbu objektů od vlastníka objektů  
  • přebírání prací prováděných vlastníkem včetně účasti na kontrolních dnech/kolaudacích, řešení reklamací  
  • jednání s nájemci včetně přebírání požadavků na opravy/údržbu nemovitosti   
  • přebírání a zpracovávání dokladů a informací od klientů, evidence dokladů  
  • příprava a zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb v souladu s aktuální legislativou a řešení reklamací z vyúčtování  
  • administrace uzavírání smluv k médiím (voda, energie,…) a sledování odchylek v jednotlivých objektech  
  • zajišťuje podklady pro vydané faktury  
  • revize a odstraňování závad z revizí 


Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost problematiky správy nemovitostí
  • znalost práce na PC
  • uživatelská znalost MS Office
  • zkušenost se státní správou výhodou
  • komunikační schopnosti
  • spolehlivost, pečlivost, příjemné vystupování

Nabízíme:

  • pracoviště na Praze 10
  • příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
  • 5 týdne dovolené
  • 5 sick days
  • stravenkový paušál
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • PC, služební telefon
  • Mzda 33 000 – 36 000 Kč/měs.

Další informace zde:

Nabídka práce: Technik správy bytového fondu