Do našeho kolektivu hledáme kolegy na pozici technik správy bytového fondu.
Náplň práce:
- dohled nad svěřenými objekty – znalost objektů, průběžná kontrola technického stavu objektů
- zajištění technického stavu objektů v souladu s aktuálními normami, vyhláškami, zákonnými povinnostmi
- průběžná kontrola objektů
- vyhodnocování stavu poruch objektů
- zadávání oprav – zajištění cenových nabídek, vystavování objednávek, zadávání do systému
- kontrola provádění prací ve svěřených objektech, přebírání hotových prací, kontrola a likvidace faktur, kontrola správnosti účetních dokladů
- kontrola práce subdodavatelů
- příjem požadavků na opravy/údržbu objektů od vlastníka objektů
- přebírání prací prováděných vlastníkem včetně účasti na kontrolních dnech/kolaudacích, řešení reklamací
- jednání s nájemci včetně přebírání požadavků na opravy/údržbu nemovitosti
- přebírání a zpracovávání dokladů a informací od klientů, evidence dokladů
- příprava a zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb v souladu s aktuální legislativou a řešení reklamací z vyúčtování
- administrace uzavírání smluv k médiím (voda, energie,…) a sledování odchylek v jednotlivých objektech
- zajišťuje podklady pro vydané faktury
- revize a odstraňování závad z revizí
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost problematiky správy nemovitostí
- znalost práce na PC
- uživatelská znalost MS Office
- zkušenost se státní správou výhodou
- komunikační schopnosti
- spolehlivost, pečlivost, příjemné vystupování
Nabízíme:
- pracoviště na Praze 10
- příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
- 5 týdne dovolené
- 5 sick days
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- PC, služební telefon
- Mzda 33 000 – 36 000 Kč/měs.
Další informace zde: